среда, 12. фебруар 2014.

Koraci do zdravlja


Uh... Upravo sam htela da kritikujem.. Danas su se suzdržati i neću kritikovati ni puno pričati.

 Osnovna zamisao mi je bila da na ovom blogu pišemo i pomognemo jedni drugima u vezi zdravlja. Sam naslov glasi Mis Eliksir u potrazi za istinom izmedju spretnih reklama, mita i stvarne istine.

Pisaću o proizvodima za koje mislim da ih je potrebno kupiti, pisaću o onima za koje nikako ne bi trebalo bacati novce, razmenjivaćemo iskustva o lekovitom delovanju preparata u smislu poboljšanja opšteg zdravlja i vitalnosti.

Svrha ovog bloga je jednostavna, da obratite pažnju šta kupujete i zbog čega, kakav je kvalitet proizvoda, da li ima dovoljno aktivnih materija i kojih, da li vam to stvarno može pomoći ili ne... 

Najbolja preporuka su nam samo zadovoljni korisnici.

Konkretno me interesuje sta vam je pomoglo od svega sto nam se nudi  (hrana, lekovi, proizvodi za negu, suplementi...)

Vreme je da delam  :))


1 коментар:

  1. Nedavno sam na blogu http://gspot-cica.blogspot.com/ prvi put procitala preporuke za Dahlia Hydra Perfect kolekciju sa matičnim ćelijama alpske ruže, iz ciste radoznalosti otisla sam do Lilija da kupim neki od preporucenih proizvoda. Na moje veliko zadovoljstvo cena je bila oko 600 dinara, kako su dani bili vetroviti kremu sam nanosila 2 puta dnevno i verujte mi ja sam prezadovoljna, preporucujem je svakome ko ima osetljivu i suvu kozu lica.

    ОдговориИзбриши